Du skal så klart være fornøyd med varene du kjøper fra oss, derfor kan du returnere produktet/varen(e) du har bestilt om de ikke passer eller om du rett og slett angrer. Som kunde har du alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Du kan få pengene igjen eller bytte varen i en annen størrelse/produkt. Ring på telefon 924 69 798 oss eller send oss en e-post så finner vi en god løsning.

Når det gjelder angrerett/bytterett gjelder ikke dette for varer hvor forsegling er brutt, varer som ikke kan returneres tilbake pga. helse/hygieneårsaker. Dette kan være varer/produkter som f.eks: badetøy, smokker, tåteflasker, produkter til amming og hårtilbehør. Angrerett/bytterett gjelder heller ikke på monterte barnevogner og bilstoler, dette med tanke på sikkerhetsårsaker.

Retur med PostNord

PostNord har en egen retur ordning som er veldig enkel. Du vil kunne bruke en returkode (3770) når du fyller ut kontaktinformasjon og betaler returen. Dette gjør du her: https://my.postnord.no/privat/return. Postkontorene kan selv printe ut etikettene for deg der du skal levere pakken (alternativt så kan kunden velge å printe ut etiketten selv).

Returkostnaden må du selv betale, den ligger fra 79,- og oppover.

Ved å sende pakken via PostNord kan du oppgi returkoden 3770.

Pakken/varene kan returneres til: Alt På Stell, Storgata 15, 3770 Kragerø

Alle produkter som skal returneres skal pakkes godt inn og varene må inkludere originalemballasje (denne må ikke skades).

Du som kunde sitter på det økonomiske ansvaret for at din retur kommer frem til oss. Noter derfor ned kollinummeret på pakken som du sender i retur, og be om kvittering.

Reklamasjon

Skal du sende varen(e) som reklamasjon kan du bruke returkode 3771 hos PostNord. Ved reklamasjon dekker Alt På Stell fraktkostnaden.

Les mer om reklamasjon under punkt 10 i våre salgsvilkår: «Mangel ved varen – kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist«.

Har du noen spørsmål rundt retur og reklamasjon? Ta kontakt med oss.